loading...
آسمانی ها
سیمین بازدید : 69 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
داشتم خاطراته گذشته رو مرور میکردم چه قد بغضم گرفت...هعی...دیگه دنیا واسم تموم شدس فقط تلاش میکنم که زودتر برم همین...مثلا چیزایی که داشتم نگاه میکردم به شرح زیره..

نظره یکی از بچه ها:

ببین منووووووووووووو الان دیدی اینا رو میگی ؟ یه وختی می رسیه حالت از الان بدتره میگی من چه قدره قدیما خنگ تشریف داشتم ولی ببخشید آ اصلن حرف بدی نبزدم آ من این طوری دلداری میدم باع بخند شاد باش ببین منووووو حتما لیاقت تو نبداشته ایششششششششششش حالا ویییییییییییش برای این که یه خورده شاد باشی یه سری هم به ما بزن حتما شیرینک می زنی از خوشی بدو بیا ببینم باع
............................
نظره یکی دیگه:
ببین عزیز حتما دلش پیشه یکی دیگه گیره....حتما ازت متنفره ناراحت نشو این یه واقعیته.....
...................................
متنی که خودم نوشتم:

سلام دوستان گلم...خوبین؟؟؟از اونایی که معرفت داشتنو تو این چن وقته نگرانم بودن ممنونم....اون دسته از دوستانی که گفته بودن بخاطره عشقت خودکشی کردی باید بگم یه بخشیش اره واسه عشقم اینکارو کردم اخه یه کاره اشتباهی کردم داشتم خودمو تنبیه میکردم  البته الان باید خدمته عشقم عرض کنم که نفسم من تنهام من غیره تو هیشکیو نمیتونم دوس داشته باشم خودت میدونی که واست جونمم میدم امیدوارم منو ببخشیو برگردی پیشم...قول میدم که دیگه تنهات نزارمو کاره اشتباهی نکنم دیگه خدانگهدار دوستان

................

بازم متنی که خودم نوشته بودم:

امروز لینک تکونی کردم...همگی واسه منو عشقم دعا کنین که هم خودم مشکل پیدا کردم هم عشقم ایشالله که زودتر مشکله عشقم حل بشه....دوستون دارم...بابای

...........................................................................................................................................

چه قد عذاب کشیدم تو این دنیا...هه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 1,947
  • بازدید کلی : 25,253