loading...
آسمانی ها
سیمین بازدید : 462 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
تکنیک حرارت فرشاد

تولید کننده انواع ترموکوپلهای سفارشی و انواع المنتهای صنعتی و ساخت ترموولهای فلنچی ،جوشی
لازم به ذکر است این شرکت اولین وارد کننده سیمهای رابط ترموکوپل و سنسورهای حرارتی می باشد

المنت فشنگي فابريك آلمان – فرانسه – تايوان ( وات 50 الي 3000)از نوع استيل و قطر 4mm تا قطر 20 mm طول 2.5cm تا طول 70 cm مخصوص دستگاههاي بسته بندي و قالبهاي پت – صنايع پلاستيك – سيستمهاي هاترانر – تجهيزات پزشكي ء سطح المنتها به ما اجازه مي دهد

المنت فشنگي فابريك آلمان - فرانسه - تايوان ( وات 50 الي 3000)از نوع استيل و قطر 4mm تا قطر 20 mm طول 2.5cm تا طول 70 cm مخصوص دستگاههاي بسته بندي و قالبهاي پت - صنايع پلاستيك - سيستمهاي هاترانر - تجهيزات پزشكي ء سطح المنتها به ما اجازه مي دهد كه در شرايط فشرده حتي به دمايي بالغ بر 700درجه سانتيگراد برسيم .
ساختار المنتهاي فشنگي ( كاتريج ) ساختار المنت فوق به اين شكل است كه سيم كروم نيكل پيچيده شده در اكسيد منيزيم در جاي ويژه خود و در لايه اي بين واير و سطح بيروني فشرده شده است . به علت تمركز سيم در مركز هيالمنت فشنگي فابريك آلمان - فرانسه - تايوان ( وات 50 الي 3000)از نوع استيل و قطر 4mm تا قطر 20 mm طول 2.5cm تا طول 70 cm مخصوص دستگاههاي بسته بندي و قالبهاي پت - صنايع پلاستيك - سيستمهاي هاترانر - تجهيزات پزشكي ء سطح المنتها به ما اجازه مي دهد كه در شرايط فشرده حتي به دمايي بالغ بر 700درجه سانتيگراد برسيم .
ساختار المنتهاي فشنگي ( كاتريج ) ساختار المنت فوق به اين شكل است كه سيم كروم نيكل پيچيده شده در اكسيد منيزيم در جاي ويژه خود و در لايه اي بين واير و سطح بيروني فشرده شده است . به علت تمركز سيم در مركز هيتر مقاومت گرمايي در مقايسه با ساير المنتها پايين تر است .
مزاياي استفاده :
عملكرد مطلوب در فضاي فشرده وجوه رده متنوع در سايز و شكل . توزيع قدرت منحصر به فرد و قابليت كنترل توسط ترموكوپل هاي مختلف .تر مقاومت گرمايي در مقايسه با ساير المنتها پايين تر است .
مزاياي استفاده :
عملكرد مطلوب در فضاي فشرده وجوه رده متنوع در سايز و شكل . توزيع قدرت منحصر به فرد و قابليت

كنترل توسط ترموكوپل هاي مختلف .


09122907935

فرشاد 33957966-33957825


سیمین بازدید : 49 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
kasi ke mayel ast shahro diare khod ra tark gooyad ensane khoshbakhti nist  ...


سیمین بازدید : 61 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

سفر بعدی روحانی و ظریف کجاست؟

حسن روحانی در یک ماه و اندی که قبای ریاست جمهوری پوشیده دو سفر مهم خارجی انجام داده که در سفر دومش اتفاقی رخ داد که در پس از انقلاب بی سابقه بوده است. تماس اوباما رئیس جمهور آمریکا با روحانی اولین تماس روسای جمهور آمریکا و ایران پس از انقلاب بود او در روزهای آینده هم احتمالا سفر مهمی پیش رو خواهد داشت.

رئیس جمهور که بخش زیادی از تمرکز خود را بر ترمیم روابط ایران با کشورهایی گذاشته تا از مسیر سیاست خارجی پلی به بهبود وضعیت معیشتی مردم در داخل بزند، بعد از حضور در اجلاس شانگهای و اجلاس سالیانه سازمان ملل ممکن است دهه سوم مهرماه به عربستان سعودی برود.


سیمین بازدید : 48 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

زاهدی گوید:
جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد . اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!

دوم مستی دیدم که ...

افتان و خیزان راه میرفت به او گفتم قدم ثابت بردار تا نیفتی . گفت تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت گفتم این روشنایی را از کجا اورده ای ؟ کودک چراغ را فوت کرد و ان را خاموش ساخت و گفت:تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت میکرد . گفتم اول رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن .
 گفت من که غرق خواهش دنیا هستم  چنان از خود بیخود شده ام که از خود خبرم نیست تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟


سیمین بازدید : 78 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
چی بگم؟ چی بگم که خیلی دلم پره از این دنیا.از آدماش.از عاشقاش.۱۹ سالم بیشتر نیس ولی پیر شدم.خدایا چرا بنده هات انقدر بی وفان؟ چرا انقدر بی ملاحظه ان؟ چرا درک ندارن؟ چرا انقدر خودخواهن؟ چرا یه تلنگر حتی یه تلنگر هم به خودشون نمیزنن؟ نمیدونم واقعا به ادمی که تموم زندگیمو براش گذاشتم؛تمام وقتمو گذاشتم؛تموم احساساتمو گذاشتم چی بگم وقتی الان دوازدهمین روزیه که ازش خبر ندارم. اون این جوری نبود یعنی اصلا همچین ادمی نبود....میگفت دوسم داره وهیچ وقت تنهام نمیذاره.میگفت...... میگفت...... یعنی دروغ بود؟

Fzf.jpg

 


سیمین بازدید : 45 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
علی پاکزاد: در اولین روز معاملات هفته در پی انتشار اخبار مثبت از نشست وزرای خارجه ایران و آمریکا و تماس تلفنی حسن روحانی و باراک اوباما، روسای جمهور ایران و آمریکا، بازار ارز با افت 85 تومان قیمت دلار مواجه شد در حال حاضر قیمت دلار به حدود 2940 تومان رسیده است در حالی که قیمت دلار در پایان معاملات هفته گذشته به 3025 تومان رسیده بود.

هفته گذشته همزمان با فضای مثبت مذاکرات ایران و گروه 1+5 در بازار ارز در ایران شاهد افت قیمتی بودیم که در روز چهارشنبه به دنبال اظهار نظر رئیس کل بانک مرکزی در مورد کف قیمت مناسب 2900 تومانی برای دلار، قیمت دلار افزایش یافت و از 2920 تومان به 3060 تومان رسید.

اما اظهار نظر رئیس کل که با انتقادهای فراوان مواجه و به نوعی خود زنی جهت جلوگیری از شوک قیمتی دلار تعبیر شد تنها یک روز بازار را به عدم سقوط قیمت متقاعد کرد، روز پنج شنبه دباره قیمت افت کرده به 3025 تومان رسید.

امروز شنبه نیز به دلیل انتشار اخبار مثبت از مذاکرات ایران و آمریکا در روز جمعه بازار به شدت بیشتری سقوط کرده است.

این سقوط محدود به دلار نبوده است، یورو با 115 تومان کاهش به 4010 تومان، پوند انگلیس با 75 تومان کاهش به 4785 تومان و درهم امارات با 20 تومان کاهش به 800 تومان رسیده است.

قیمت سکه بهار آزادی نیز با 26 هزار تومکان کاهش به 945 تومان، نیم سکه با 9 هزار تومان افت به 496 هزار تومان، ربع سکه بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه 310 هزار تومان و سکه یک گرمی با 5 هزار تومان کاهش به 200 هزار تومان رسیده اند.

فعالان بازار پیش بینی افت بیشتر قیمت را در ادامه معاملات امروز دارند.
سیمین بازدید : 53 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان كم رفت و آمدی می گذشت ناگهان از بین دو اتومبیل پارك شده در كنار خیابان یك پسر بچه پاره آجری به سمت او پرتاب كرد.پاره آجر به اتومبیل او برخورد كرد .مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید كه اتومبیلش صدمه زیادی دیده است به طرف پسرك رفت تا او را به سختی تنبیه كند. پسرك گریان با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو، جایی كه برادر فلجش از روی صندلی چرخدار به زمین افتاده بود جلب كند.پسرك گفت:اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت كسی از آن عبور می كند.هر چه منتظر ایستادم و از رانندگان كمك خواستم كسی توجه نكرد.برادر بزرگم از روی صندلی چرخدارش به زمین افتاده و من زور كافی برای بلند كردنش ندارم.برای اینكه شما را متوقف كتم ناچار شدم از این پاره آجر استفاده كنم ".  مرد متاثر شد و به فكر فرو رفت.... برادر پسرك را روی صندلی اش نشاند، سوار ماشینش شد و به راه افتاد ....

در زندگی چنان با سرعت حركت نكنیم كه دیگران مجبور شوند برای جلب توجه ما پاره آجر به طرفمان پرتاب كنند!

خدا در روح ما زمزمه می كند و با قلب ما حرف می زند. اما بعضی اوقات زمانی كه ما وقت نداریم گوش كنیم، او مجبور میشود پاره آجری به سمت ما پرتاب كند.این انتخاب خودمان است كه گوش كنیم یا نه!


سیمین بازدید : 63 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
سلام 

خدا لعنت نکنه اونی رو که میزنه تو پر حس حالت. دارم تو خلوتم حال میکنم یه مزاحم میاد و با کلی اعتماد به نفس فکر میکنه که استقبال گرمی ازش میشه . در حالی که با برخورد خشک من رو به رو میشه. شاکی میره و من بهش میفهمونم که نباید میومد . کلا این موجود مزاحمه.

نمیشه یه سم برای دفع این موجودان باشه ؟


سیمین بازدید : 42 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
کیوان قنبرزاده دانشجوي رشته مهندسي عمران دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهر قهرمان رقابتهاي دو وميداني بازهاي هم بستگي كشورهاي اسلامي شد.

به گزارش روابط عمومي واحد قائم شهر، :

کیوان قنبرزاده، پرنده تیم ملی دو و میدانی ایران اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در ماده پرش ارتفاع به مقام قهرمانی دست یافت.

در نخستین روز از رقابت های دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، کیوان قنبرزاده در فینال ماده پرش ارتفاع با ثبت رکورد ۲ متر و ۲۰ سانتی متر، صاحب مدال طلا شد. ورزشکاران سوریه و مالزی، دوم و سوم شدند.

کیوان قنبرزاده دارنده مدال طلای مسابقات جوانان آسیا در سال 2004 است و مدال نقره مسابقات داخل سالن آسیا در سال 2010، دوم دانش آموزان جهان و نقره مسابقات آسیایی را نیز در کارنامه خود دارد.
وی  همچنين در مسابقات جام کازانف قزاقستان نیز با ثبت رکورد 2 متر و 20 سانتی متر مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند

دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم كسب مدال طلا توسط كيوان قنبرزاده دراين رقابتها را تبريك گفته و براي اين دلاور مازندراني آرزوي سلامتي و بهروزي مي نمايد.

 

 


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 2,006
  • بازدید کلی : 25,312